Ombudsman/ky

Ombudsmani/ombudsmanky působí jak na Univerzitě Karlově tak i na jednotlivých fakultách. Ombudsman/ka spoluvytváří spravedlivé a bezpečné prostředí a napomáhá řešení konfliktů.

Pro Univerzitu Karlovu je celouniverzitní ombudsmankou PhDr. Kateřina Šámalová, Ph.D. Více informací najdete zde.


Kontakty na fakultní ombudsmany naleznete ZDE.



V jakých situacích může ombudsosoba pomoci?

Akademické spory: Například nesouhlas s výsledky zkoušek, spory o hodnocení studentských prací, nedodržení akademických pravidel a postupů.


Nespravedlivé chování nebo diskriminace: Ombudsosoba může řešit případy nespravedlivého zacházení, diskriminace na základě pohlaví, rasového, etnického, sexuálního nebo jiného charakteru, obtěžování, šikanování nebo nespravedlivého postupu.


Problémy se studijními podmínkami: To může zahrnovat stížnosti týkající se kvality výuky, nedostatečného přístupu k materiálům nebo zařízením, obtěžování od učitelů nebo spolustudentů, nebo jiné obtíže, které brání studentům v dosažení svého akademického potenciálu.


Poslední změna: 17. listopad 2024 20:52 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám