• Akce
  • Všechny akce

Všechny akce

Studenti Doktorandi Klub Alumni Zaměstnanci


Podmínky účasti na seminářích a workshopech


‹  Červen 2020  ›

PoÚtStČtSoNe
1234567
PoÚtStČtSoNe
891011121314
PoÚtStČtSoNe
15161718192021
PoÚtStČtSoNe
22232425262728
PoÚt
2930

3. června 2020

Klidná mysl v zátěžovém období – příležitost ke změně

PRO STUDENTY UK / Netradiční webinář, kde mimo jiné získáte odpovědi na tyto otázky: Spánková psychohygiena a jak se připravit na následující den, hospodaření s energií, náš biorytmus a jak ho využít, kontrola mysli – odklánění pozornosti, koncentrace – soustředění na podstatu, uvolnění, rituály, řád versus chaos, mužský a ženský princip v nás, přítomnost krize, jak pozitivně využít koronavirová omezení a režim a rituály, co pomáhá a co ne.


4. června 2020 – 18. června 2020

Relaxation

Relaxation techniques are an effective tool for rest, overcoming tension and stress. There is a wide range of relaxation techniques - we tell you which are good for what.

To enjoy the webinar to the fullest, you need to find a quiet place, have a mat and wear clothes you feel comfortable wearing (prepare a blanket if you need to).


11. června 2020

KONEC PROKRASTINACE aneb Jak přestat odkládat a žít naplno

Když prokrastinujeme, nedokážeme se přemluvit k plnění úkolů, které bychom měli nebo chtěli dělat. Ve výsledku se tak nakonec zabýváme činnostmi, které slouží jen k vyplnění času. To poté může vyústit ve stres, pocit viny, frustraci a celkový pocit selhání Smyslem přednášky je pomoci účastníkům zlepšit svoji motivaci, organizaci času a zvýšit efektivitu v osobním a pracovním životě.


17. června 2020

How To Stop Procrastinating

Procrastination can be a thorn in our sides, but with the right tools and methods, we can overcome it. Studies have shown that having a personal vision which helps you increase your self-discipline figures at the core of fighting procrastination. Our sessions on this topic provide you with the tools to develop just such a vision.

We also give you practical tools which can help you build up positive new habits and get rid of negative ones, organize your time more effectively, and find long-term motivation. You will discover how to deal with stress, become more focused, and manage your days. Above all, you‘ll find out how to be more objective and heuristic so that you can become more satisfied in your life over the long-term.


18. června 2020

Webinář: Asertivní komunikace

Život rozhodně není jen procházka růžovým sadem. Občas se nám do cesty postaví menší či větší překážka. Cílem webináře je naučit se jednak těmto překážkám se vyhnout a pokud nás případně nějak zabrzdí, umět situaci pozitivně obrátit. Přihlaste se na webinář!


22. června 2020

RŮSTOVÉ A FIXNÍ MYŠLENÍ; Jak zlepšit nastavení své mysli?

Výzkumy ukazují, že směřujeme k jednomu ze dvou typů myšlení. Jeden vede k depresivním tendencím a neúspěchu. Druhý ke spokojenosti a výrazně lepším výsledkům. Psycholožka Carol Dwecková hovoří o "Fixed" a "Growth" mindset (fixním a růstovém myšlení). Změnou způsobu myšlení lze ovlivnit k lepšímu osobní život i kariéru. Studie totiž potvrzují, že to, jak bude náš život vypadat, je z velké části v našich hlavách.


24. června 2020

Growth Mindset

In this webinar, we will talk about how success in life can be dramatically influenced by how we think about our talents and abilities. People with a fixed mindset—those who believe that abilities are fixed—are less likely to flourish than those with a growth mindset—those who believe that abilities can be developed.


5. listopadu 2020

Najím se a dám to! Strava v zátěžovém období

PRO STUDENTY / Workshop je zaměřen na zlepšení životního stylu a stravování směrem k lepšímu zdraví a výkonu, zejména ve vypjatém období zkoušek, prezentací a dalších náročných dnech.



Poslední změna: 3. květen 2020 11:21 
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám