Postup přihlašování do aplikace
Nenašli jste volný termín? Napište nám na poradny@cuni.cz.
Nedaří se vám přihlášení přes přihlašovací aplikaci?
Pročtěte si návod na přihlášení do poradenské aplikace
Nehodí se Vám termín, na který jste se registrovali? Odhlaste se v aplikaci. Uvolníte tak termín pro další zájemce. Děkujeme.
Jak si vybrat poradce? Důležitější, než konkrétní téma, se kterým přicházíte, je, abyste si s poradcem/poradkyní lidsky sedli. Pokud vám nebude spolupráce s konkrétním poradcem/poradkyní vyhovovat, lze se domluvit na změně (nelze ale docházet k dvěma poradcům/poradkyním zároveň). Chcete-li změnit poradce, napište na poradny@cuni.cz |
Téma/zakázka: Psychologické poradenství není tematicky omezeno, může se vztahovat jak ke studijním/pracovním záležitostem, tak k osobnímu životu. Na úvodním sezení je prostor pro sdílení svých očekávání a nastavení spolupráce.
Délka setkání: Jedno sezení trvá obvykle 50 minut, ale může se u jednotlivých poradců/poradkyň lišit.
Počet setkání: Služba je zamýšlena jako krátkodobá podpora, konzultace nemají nahrazovat dlouhodobou terapii. Počet setkání a jejich frekvence záleží na domluvě s poradcem/poradkyní a může být upraven i v průběhu spolupráce na základě vyhodnocení aktuální situace.
Forma: Psychologické poradenství je poskytováno jak prezenčně, tak online formou. Pro zahraniční studující také v anglickém jazyce.
Co je náplní spolupráce? Psycholožky a psychologové, kteří se věnují poradenství, vycházejí při hledání řešení z osobnosti a potřeb klientů. Není v jejich silách poskytovat zázračné univerzální a rychlé rady, jsou spíše v roli průvodců. Cílem je pomoci zorientovat se v situaci, určit zdroje, z kterých mohou klienti čerpat a podpořit je v aktivním přístupu na cestě k řešení, které si klienti sami zvolí. |
Poskytovatelé psychologického poradenství pro studující se specifickými potřebami
Poskytovatelé psychologického poradenství pro všechny studující a zaměstnance UK
Etický kodex: Poradna Centra Carolina se řídí aktuálními Pravidly poradenských služeb a Etickým kodexem pracovníků vysokoškolských poraden, který vydala Asociace vysokoškolských poradců.
Mlčenlivost: Vše sdělené během konzultací je považováno za důvěrnou informaci a bez souhlasu klienta/klientky nemůže být poradcem/poradkyní předáno třetí straně. Výjimkou je zákonem daná ohlašovací povinnost vztahující se k reálnému riziku vážné újmy na zdraví či životě (např. ohlašovací povinnost se nevztahuje na sebevražedné myšlenky).
Další podrobnosti k mlčenlivosti a k možnému sdílení informací týkajících se klientů najdete v Pravidlech poradenských služeb.
V případě dalších dotazů, připomínek či stížností kontaktujte vedoucí Poraden UK Pointu, Mgr. Silvii Nedvědovou (poradny@cuni.cz).
UK Point
Univerzita Karlova
Celetná 13
116 36 Praha 1
Česká republika
Tel.: (+420) 224 491 850
E-mail: