aneb jak na obtížné rozhovory
Pro koho?
Pro pracovníky studijních a zahraničních oddělení, knihoven, poradenských center a další zaměstnance, kteří mohou přicházet do kontaktu s osobami v náročných životních situacích a osobami, se kterými se z různých důvodů pracovníkům obtížněji komunikuje.
Primárně je kurz zaměřen na pracovníky bez psychologického vzdělání, avšak i pro psychology může být užitečný, zejména díky přesahům z praxe obou lektorek.
Co si odnesete?
1. Nástroje pro podporu klientů
Největší pozornost bude věnována základním nástrojům pro vedení rozhovorů, které mohou pracovníci z vícero důvodů vnímat jako obtížné (student v náročné situaci, nutnost sdělit studentovi nepříjemné zprávy, kontakt s příbuznými studentů, kontakt s širší veřejností a jiné).
Odnesete si jak teoretické znalosti, tak praktické zkušenosti, jak takový hovor vést.
2. Práce se sebou, sebepéče, aneb “jak se z toho nezbláznit”
Péče o sebe, vlastní zdroje pro práci, psychohygiena a další možnosti jak se dobře postarat o sebe i o své kolegy.
Kurzem vás provedou
Anna Jelínková a Pavla Čípková
Psycholožky s praxí v poradenství i na krizové lince.
Začátek akce | 23. ledna 2025 |
Konec akce | 23. ledna 2025 |
Email na organizátora | silvie.nedvedova@ruk.cuni.cz |
Webové stránky | Vzdělávací portál |
Program | https://vzdelavani.is.cuni.cz/simplifyworks/cs/eoc/public/programs/1963044684-zaklady-poskytovani-psychosocialni-pomoci-aneb-jak-na-obtizne-rozhovory |
Bezbariérový přístup | Ne |
UK Point
Univerzita Karlova
Celetná 13
116 36 Praha 1
Česká republika
Tel.: (+420) 224 491 850
E-mail: