Pracovní nabídky

Koordinátor/ka poradenských služeb Kariérního centra Univerzity Karlovy

Hledáte smysluplnou práci při studiu? Nevadí Vám administrativa a kancelářská práce? Přidejte se do našeho týmu a pomozte nám zlepšovat služby pro studenty a absolventy Univerzity Karlovy.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Vedení evidence poskytovaných služeb a konzultací a následné vyúčtování

  • Hlídání termínů a organizace schůzek

  • Komunikace s klienty (studenty, absolventy) i poradci

  • Zajištění hladkého chodu poradenského procesu


Co od Vás očekáváme?

  • Skvělé organizační a komunikační dovednosti

  • Schopnost pracovat pečlivě a samostatně

  • Základní administrativní zkušenosti (práce s MS Office)

  • Příjemné a profesionální vystupování


Co nabízíme?

  • Zajímavou práci v přátelském kolektivu

  • Dohodu o pracovní činnosti ve výši 80 hodin, 200 Kč/hod.

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Možnost profesního růstu a rozvoje

  • Zázemí prestižní univerzity


Svůj životopis zasílejte na adresu .




RELOKAČNÍ SPECIALISTA/KA do zahraniční kanceláře Staff Welcome Centre rektorátu UK


Univerzita Karlova hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pozici:


O Staff Welcome Centre a s jeho aktivitami se můžete podrobněji seznámit zde.


Popis pozice:

Relokační specialista/ka ve Staff Welcome Centre má za úkol poskytovat komplexní podporu zahraničním zaměstnancům, kteří míří na Univerzitu Karlovu. Cílem centra je minimalizovat byrokratickou zátěž spojenou s příjezdem do České republiky a poskytovat těmto pracovníkům oporu po celou dobu jejich pobytu na našem území.


Náplň práce:

• poskytování individuálního poradenství novým zaměstnancům (e-mail, telefon, osobní konzultace)

• koordinace služeb, jako je hledání bydlení, získání pracovního a pobytového oprávnění a řešení dalších záležitostí spojených s nástupem na UK (i pro rodinné příslušníky)

• spolupráce s dalšími součástmi univerzity při tomto procesu

• podpora integrace zahraničních pracovníků na UK formou koordinace kurzu češtiny

• komunikace s překladateli při realizaci služby překladů na UK

• sběr a zpracovávání dat souvisejících s procesem internacionalizace uvnitř i vně univerzity

• organizace seminářů, eventů, propagace činnosti SWC

• příprava propagačních materiálů (letáky, newsletter, web, FB)

• vytváření reportů, statistik o realizaci jednotlivých aktivit

• účast na seminářích, konferencích a veletrzích v ČR i v zahraničí


Požadujeme:

• ukončené vysokoškolské studium

• aktivní znalost anglického jazyka na úrovni min. B2

• znalost práce na PC (MS Office)

• samostatnost, dobré organizační schopnosti, pro-aktivní přístup, pečlivost

• příjemné vystupování, prezentační a komunikační dovednosti, zodpovědnost


Výhodou:

• praxe na pozici HR specialisty, personalisty

• zkušenost s migrační politikou

• praxe v agendě zaměstnávání cizinců v ČR

• zkušenost s administrací webových stránek


Nabízíme:

• práci formou DPČ 80 hodin (dle dohody) v prestižní instituci v historickém centru Prahy

• pestrou práci v příjemném kolektivu

• příležitost k profesnímu růstu a rozvoji

• nástup ihned, popř. dle dohody


V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete Váš životopis vč.krátkého motivačního dopisu na adresu . Vybraní kandidáti budou pozváni na pohovor, který bude probíhat v českém i anglickém jazyce.







Poslední změna: 7. leden 2025 13:13 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám