Facebook jako nástroj moderní komunikace univerzity
V proběhlém workshopu jsme se podívali na to, jak Facebook vybírá obsah newsfeedu, podle čeho se lidé rozhodují něco sdílet a jak s tím naložit při tvorbě kreativy. Dost bylo ovšem teorie, je čas pustit se do práce. Na začátku si připomeneme nejdůležitější body a vrhneme se na praktické příklady a cvičení. Jako cvičný prostor nám poslouží profil Informačního, poradenského a sociálního centra UK, ale i vaše vlastní projekty, na kterých si ukážeme, co ještě můžete vylepšit.
Workshop je vhodný pro ty, kdo spravují nebo spolupracují na správě profilů, které reprezentují jednotlivé fakulty, obory, katedry apod. na UK, nebo s nimi úzce souvisí. Absolvování předchozího workshopu není k účasti nutné.
Lektor: Blanka Mikulášková
Projekt: Zvýšení kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce
Registrační číslo projektu: CZ.02.2.69/0.0/16_015/0002362