• Akce
  • Všechny akce

Všechny akce

Podmínky účasti na seminářích a workshopech


Základy poskytování psychosociální pomoci

aneb jak na obtížné rozhovory


Pro koho?

Pro pracovníky studijních a zahraničních oddělení, poradenských center a další zaměstnance, kteří přicházejí do kontaktu s osobami v náročných životních situacích.

Primárně je kurz zaměřen na pracovníky bez psychologického vzdělání, avšak i pro psychology může být užitečný, zejména díky přesahům z praxe obou lektorek.


Co si odnesete?


1. Nástroje pro podporu klientů

Největší pozornost bude věnována základním nástrojům pro vedení rozhovorů, které mohou pracovníci z vícero důvodů vnímat jako obtížné (student v náročné situaci, nutnost sdělit studentovi nepříjemné zprávy, kontakt s

příbuznými studentů a další).

Odnesete si jak teoretické znalosti, tak praktické zkušenosti, jak takový hovor vést.


2. Práce se sebou, sebepéče, aneb “jak se z toho nezbláznit”

Péče o sebe, vlastní zdroje pro práci, psychohygiena a další možnosti jak se dobře postarat o sebe i o své kolegy.


Kurzem vás provedou

Anna Jelínková a Pavla Čípková

Psycholožky s praxí v poradenství i na krizové lince.


Začátek akce 4. prosince 2024 v 9:00
Konec akce 4. prosince 2024 v 16:00
Podtitul aneb JAK NA OBTÍŽNÉ ROZHOVORY
Email na organizátora silvie.nedvedova@ruk.cuni.cz
Webové stránky Vzdělávací portál
Program https://vzdelavani.is.cuni.cz/simplifyworks/cs/eoc/public/programs/1963044684-zaklady-poskytovani-psychosocialni-pomoci-aneb-jak-na-obtizne-rozhovory
Bezbariérový přístup Ne


Poslední změna: 18. květen 2021 23:48 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Máte dotaz?
Kontakty

UK Point

Univerzita Karlova

Celetná 13

116 36 Praha 1

Česká republika


Tel.: (+420) 224 491 850

E-mail:

Provozní doba a kontakty na oddělení


Jak k nám